måndag 19 maj 2008

Kändis i familjen!!

Jag satt framför TVn i kväll och kollade på ett av mina favorit program på TV

"My name is Earl" för er som inte har parabol hemma och inte sett den kan gå in på följande länk och kolla: http://www.nbc.com/My_Name_Is_Earl/ anledning till att jag dör av skratt är inte enbart att det är en rolig tv serie utan famförallt att huvudpersonen är så enormt lik min egen bror storebror David Karlsson från Glommersträsk..Inte nog med det, de beter sig och rör sig lika dant!!!

earl

David PICT0188

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

måndag 19 maj 2008

Kändis i familjen!!

Jag satt framför TVn i kväll och kollade på ett av mina favorit program på TV

"My name is Earl" för er som inte har parabol hemma och inte sett den kan gå in på följande länk och kolla: http://www.nbc.com/My_Name_Is_Earl/ anledning till att jag dör av skratt är inte enbart att det är en rolig tv serie utan famförallt att huvudpersonen är så enormt lik min egen bror storebror David Karlsson från Glommersträsk..Inte nog med det, de beter sig och rör sig lika dant!!!

earl

David PICT0188

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar